Direktlänk till inlägg 30 september 2011

Några ord

Av ingela reitan - 30 september 2011 10:36

Jag saknar vissa tider, tiderna med dig

Jag trampade över gränsen

ditt hjärta fångade mig

Men jag sumpade chansen

och gick till något annat

Men fick jag chansen nu, skulle jag bett dig och stannat

Du var som en ängel, skapad för din tid

Du fanns där och vakade över mitt liv

men nu är den tiden förbi

Och kunde jag spola tillbaka tiden skulle det alltid vara vi

minnen väcks, men jag får drömma

Du och jag, tiden den kommer jag aldrig och glömma

Du kom in

blev en del av mitt liv

Tiden då det bara var vi

den är förbi

När allt man älskar, det försvinner

dagar, timmar och bortglömda minnen

Frågar du mig nu så ska jag berätta

Du är den borttappade biten i mitt hjärta

Tomheten känns inom mig

mitt hjärta det söker,

det letar efter dig

Den som ristar in "jag älskar dig"

i solen med en isbit

älskar dig mer än mig.

Men det är de ingen som kan

Minnen väcks till liv när vinden viskar ditt namn.

Men vad ska jag göra när du inte är här eller lyssnar på mig?

Kommer du ta dig tid?

Kommer du försöka förstå?

Kommer du ta dig tid?

Hur kommer det att gå,kommer du ens försöka förstå?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingela reitan - 1 oktober 2011 11:40

glass på golvet, grädde i håret, bacon i soffan och en sovandes Melissa i köks soffan, det är så det ska vara! :) Kanske man ska städa lite i Lindas hem innan hon kommer? tror det skulle vara bra så hon inte sätter sig på bacon! :P   Ska strax be...

Av ingela reitan - 1 oktober 2011 08:10

Det är konstigt hur hjärnan och hjärtat fungerar.. Hjärnan vill en sak, och hjärtat något annat, så vad ska man följa? Ska man göra det man tror är bäst, eller ska man göra det man tror man känner?     Barnen sitter och äter i två olika rum...

*-*

Av ingela reitan - 30 september 2011 10:39

Wooork! 7,30 - 16,30 hela veckan, så man ska passa på att ha en lung och trevlig helg så man blir utvilad! Ska också se till att jag har matlådor färdiga också, så det blir alltså en matlagnings helg med lill hjärtat. :)     Börjar må mycket ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards